Bellen met Voice over IP (VoIP) telefonie, betekent bellen met meer functionaliteit, meer flexibiliteit en doorgaans een flinke kostenbesparing. Zeker als u nog gebruik maakt van de standaardvoorzieningen van KPN.
Voordelen van VoIP Telefonie
Bellen middels VoIP is goedkoper dan de traditionele telefonie zoals ISDN. Doordat middels een enkele internetverbinding meerdere gesprekken mogelijk zijn, kunnen de overbodige lijnen opgezegd worden wat al snel leidt tot flinke kostenbesparing.
Met een VoIP telefooncentrale heeft u een digitale online telefooncentrale die altijd beschikbaar is en die u via het internet benadert. Alle functionaliteiten worden automatisch geregeld vanuit de hosted VoIP centrale.
Waarom Hosted VoIP?
Onze Hosted VoIP oplossingen maken grote eenmalige investeringen overbodig. Het kenmerk van een VoIP centrale is dat u maandelijks betaalt per werkplek. Daardoor bent u zeer flexibel en uw kosten ook.
Heeft u een bestaande telefooncentrale welke SIP trunking ondersteund dan is dat een mooie manier om uw centrale via een VoIP SIP trunk aan het openbare telefoonnetwerk te koppelen. Ook op deze manier kunt u zonder grote investeringen toch flinke kosten besparen op uw maandelijkse telefoonkosten.
Altijd bereikbaar
Met SIP trunking blijft u altijd bereikbaar, ook als de lokale verbinding niet beschikbaar is of er netwerkproblemen op locatie zijn. Inkomende gesprekken worden op dat moment namelijk automatisch doorgeschakeld naar mobiele toestellen. Zo bent u altijd bereikbaar. Schakelt u liever zelf handmatig door? Dat kan natuurlijk ook. Via een mobile App of een webinterface kunt u zelf bepalen waar de gesprekken uit moeten komen.