Als Managed Service Provider (MSP) leveren we een breed scala aan IT-diensten en ondersteuning, afhankelijk van de behoeften van onze klanten. 

Een standaard onderdeel van onze dienstverlening is Managed Services wat als doel heeft bedrijven te ontzorgen en te helpen zich te concentreren op hun core business, terwijl wij de IT-infrastructuur ondersteunen en onderhouden. Dit leidt tot meer efficiëntie, betrouwbaarheid en beveiliging van de IT-infrastructuur, wat de algehele bedrijfsprestaties ten goede komt.

Door gebruik te maken van onze Managed Workspace service zorgen we goed voor u én uw digitale omgeving.

Microsoft 365 onderhoud

We onderhouden uw Microsoft 365 omgeving en zorgen dat deze ingericht wordt en blijft volgens de beste en laatste security richtlijnen. Daarnaast worden alle opgenomen pc’s en laptops (end-points) voorzien van een 24/7 proactief onderhoud zodat problemen vaak al zijn opgelost voor u er last van ondervind. Door regelmatig onderhoud uit te voeren, kunnen problemen vroegtijdig worden opgespoord en opgelost, waardoor downtime en productiviteitsverlies worden voorkomen.

Onderhoud omvat ook het monitoren van de compliance van end-points en Microsoft 365 omgevingen. Dit omvat het volgen van beveiligingsnormen en het identificeren van eventuele afwijkingen. Door de compliance van systemen te bewaken, kunnen problemen worden voorkomen die kunnen leiden tot niet-naleving van wet- en regelgeving. Het voorkomen van problemen en het minimaliseren van downtime kan resulteren in aanzienlijke kostenbesparingen voor organisaties.

Servicedesk inbegrepen

Mocht u persoonlijke ondersteuning nodig hebben bij een probleem dan is dit inbegrepen binnen de Managed Workspace Service. Onze Servicedesk kan wanneer nodig remote ondersteuning leveren aan eenieder die dit nodig heeft.

Ervaring leert ons dat medewerkers van bedrijven die gebruik maken van onze Managed Workspace eerder melding maken van een probleem wat ze ervaren. Dit omdat ze weten dat ze snel en goed geholpen worden zonder dat de werkgever een additionele factuur krijgt voor de verrichte werkzaamheden. Zo ondervangen we tijdig een (klein) probleem vóór het leidt tot irritatie én het een negatief effect heeft op de productiviteit.

Meer weten over Managed Workspace?

Uiteraard vertellen we u graag meer! Stuur gerust een mail naar sales@experit.nl voor vrijblijvend meer informatie.